Äntligen fredag, igen.

Jag älskar fredagar!
Kääääänsla.

Idag har det iallafall vart en go dag, jag har vart på
jättebra humör, jätteskönt.
Det blir släktkalas idag, även Andervang kommer på besök.
Senare hoppas vi på GGs, vi är väl inte ensamna hoppas jag?
Kommer bli en sjukt kul kväll om det nu blir så, vilket vi hoppas.
Hmm.. undra jag vad jag får idag, spännande.
Hoppas på en heeeel del pengar, woooho.

Inte lika mycket vårkänsla idag, men lite ändå.

Nu ska jag ta o vila en stund, sen blir det upp o äta smörgåstårta,
kakor, bullar och få presenter. Sen får vi väl se hur det blir med vår
lilla resa. Hoppas hoppas hoppas.

Jag får ju reklamera lite här nu då;
GG:s i Uddevalla ikväll kör sin sista kväll.
Inträde 20kr. En cider får du inte ge mer än 9kr för.
KOM FÖR FAN!
Hoppas vi ses där.
PUSS
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0