110602

Nu har jag precis gått upp!

Jag ska klä mig och äta, äter gör jag nu. Så ska jag gå till Carro, vi ska ta en kaffe uppe på torget. Jag hoppar innerligt att alla mina vänner som tog studenten igår hade sitt livs bästa dag! Jag är stolt över er. Jag tog tyvärr inte överdrivet många kort. Men dem sprang ut 14.15 sen grattade vi dem på plats. Sen tittade vi lite på flaken. Sen bar det av på kalas till Jessica o ge henne present o gratta. Sen fick jag lämna o bege mig på kalas till Sandra, Carro och Gabriella för att gratta och ge present! På tjejernas kalas så höll Gabriellas pappa, Björn, tal. Det var det finaste jag har hört på länge! Jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna.
Sen spenderade vi kvällen hos Utter, men jag och Sara var torrbollar och gick hem. Jag har några kort från studenten!







punkt och slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0