Fredagsmys, om det så är det sista jag gör!

Jag bestämde mig igår för att inte ställa klockan, utan sova tills jag vaknade.
Men igår var jag trött och jag somnade ganska tidigt, eller ne, men mot vad jag brukar.
Så jag vaknade halv nio och kunde inte somna om fast att jag fortfarande var lite trött.
Så jag har legat i sängen o tittat på tv fram tills nu. Och nu har jag kommit upp, tvättat och klätt mig. Har precis druckit upp min sk. frukost! Idag kör jag igång på halvfart, det känns bäst. Det är det jag har råd med för stunden. Så det håller fram till onsdag den 1:e.
Och på tal om det datumet så jobbar jag kvällen på jobbet den dagen och det är DEN DAGEN alla mina vänner här tar studenten!! Hur fan i hela fanders tänkte jag där?! yss. HELVETE VAD DET REGNAR NU!
Jag måste iallafall försöka lösa den turen, den 1:e, ikväll när jag ska till jobbet! Men inga timmisar kan så jag får fråga ordinarie.. Jag hoppas hoppas! Jag kan inte med att missa deras student!
Idag ska jag ju somsagt jobba kvällen och jag kommer att missa balen dom har ikväll.. Också fruktansvärt tråkigt. Men jag kan ju se bilder. På studenten känns det viktigare att jag är på plats!
Jag håller verkligen tummarna att jag kan ta min day off den 1:e, annars blir jag ledsen. Men jag får skylla mig själv om inte annat! Absolut. Jag ska ta o städa lite här hemma sen ska jag upp till torget, om regnet vill sluta ösa, så ska jag gå till smycka.. men jag kommer fortfarande inte ihåg vad jag ska göra där? Jag tror inte det är något som måste vara gjort idag. Det är säkert något inför stundenten jag tänkt mig.. jag får vänta!
Glöm inte morsdag på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0