Godmorgon everyone!

Godmorgon! Jag har precis tvingat upp mig själv ur sängen. Vaknade för två timmar sedan men ville somna om igen, ville inte gå upp. Det känns så meningslöst när man bara ska sitta här o glo. Jag ska till Josse, men det är inte förän vid 18, så det är några timmar kvar tyvärr! Jag ska iallafall till Josse o gratta och vara med en stund, men sen går jag nog hem. Dem ska slå klackarna i taket ikväll mina tjejor! Men inte jag, det håller mig i skinnet! Frågan är om det är just det jag skulle behöva? Skitsamma, jag står emot.
Jag har inte varit på det bästa humöret. Inte igårkväll och det verkar inte bättre idag. Jag vill inte veta hur det blir när jag går hem ikväll och alla är ute. Klarar jag att stå emot så känner jag mig stolt. Jag är lite knepig jag, men så äre! Jag känner mig nog bara ensam. Mes.
Nu ligger jag och tittar på Oprah, I just looove her! Hon är förbannat rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0