Torsdagskväll

Idag blev det en ruggigt lång dag i stan! Men den var toppen och det kändes så skönt att umgås med både Josse och Sara, det var så längesen vi var med varandra allihopa! Vi ska ta o dra ihop alla gymnasietjejor snart! Det är lite av ett måste här nu snart.
Det blev somsagt en lång dag i stan. Vi åkte vid två och var hemma vid nio!
Först landade vi på överby, passande eftersom jag fick min lön idag. Köpte lite småkrams! En hårklämma, har äntligen hittat en som klarar av att hålla uppe mitt förbannade hår! Lite underkläder, shorts.
Sen storhandlade vi massa mat! Jag fyllde frysen igen. Köpte massa nyttigt! Redig tjej. Vi har iallafall haft en väldigt mysig dag ihop tycker jag!
Imorgon ska jag sova ut. Sen ska jag börja jobba vid 15. Men innan det ska jag ta mig upp till köpingen. Måste in på smycka och titta lite. Det vet jag att jag sa förut, men vad skulle jag göra där..? Hm, jag får sova på saken!

Kommentarer
Postat av: Jacueline

Vadå ditt 'förbannade hår'??!! Du har heeeelt underbart hår!

2011-05-27 @ 20:51:07
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0