Trademax!

Hittade en kanon sida på härom dagen. Dom hade mycket möbler till bra priser men speciellt soffor. Många av sofforna är jätte fina så jag har lite svårt att bestämma mig vilken av dom jag vill ha. Det lutar åt den som heter Ocean U-soffa, men vet inte riktigt än :) Det enda jag vet säkert är att jag ska beställa soffan från den sidan iaf. Det som lockar mest är priserna men framför allt gratis hemleverans till dörren :D Hyffsat snabb leverans också, 4-6 dagar och det tycker jag är helt lagom!
Dom hade mycket annat jag ville ha också men vi får se vad det blir i slutändan!
Här är adressen till sidan för dom som är intresserade :http://www.trademax.se/
 
Shoppa loss! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0